Saturday, July 31, 2010

perfume ♥♥♥♥









haaa .. nak habaq mai . nih perfume yg aku guna skunk . CANCAN by PARIS HILTON .
bau perfume nih amat lah wangi smpi aku tak fkir 2 3 kali or kesepuluhnya beli perfume nih . lokasi aku beli , tak yah la tau . tp kt kl larh . harga sebenar kurang pasti ahh , dh lupe .. ingt2 jela rasenye rm185 kot , after diskaun 30% tinggal lar rm157 tk silap ah . tk pandai mate ,kira ah sendri . hihi . aku tak larh gila perfume mahal2 , aku tak kisah pon yg mahal ker murah ker aku sibai suma , jnji wangi n mampu aku bli .. perfume nih edp ( Eau de Parfum okeh ) tahan lame . skli spray 8 jam bau tuh still melekat kt badan nih .. haaaa .. tahun parfume nih kuar 2007 . dah lame enn , 3 tahun da pon . tp tak kisah , sbb wangi ah aku beli .. hihi ..

ok kalau da sape nk cube2 . bli larh sendri . takkan nak share yg aku kot . haihh~~ tak bole tak bole .. huhu .. saya KEDEKUT ! . :P

yg tak tahan menaip naddy nadya

No comments:

Post a Comment