Saturday, July 31, 2010

shopping at zara one utama !! terbaek .









shopping ! shopping ! shopping ! yeahh terbaek .





shopping kt zara one utama . best ! .. sekadar lalu2 cuci mata n my membe nak g cari baju . so terbeliak larh sekejap mata kat zara nih . kitaowg masuk , masuk ,masuk dan masuk . aku ngt sekadar nk belek2 baju kat ctu .nahhh amik kau nadya . melayang dwet kau . aku bli cardigan hitam yg harganya boleh tahan untuk smggu aku kt kl . RM89.90 , perh dgn rasa tidak bersalah aku membeli tnpa berfkir pnjg . cntik sgt . klu tak cntik aku tak bli . huhu . bgoss nadya ! kau mmg tk membazir . hahaha . tkpe2 .sekali skla ,tak salahkan ? hampesss .. so lepas aku byar secara tunai kt abg2 encem yg keje kt ctu ( seyes ckp ,tobat semart abg2 yg keje kt ctu wehh ,cair gua !! haha ) , aku senyumm ,senyum dan senyum .. akhirnya aku rasa .. arghhhh!! dwet akuuu . dwettt aku .. tidakkk . haihhh~~~ mmg terbaek kannn . so ,keesokan arinya ,aku pon sarung larh cardigan hitam tuh g jalan2 lg . jln lagi ! kaya kau nadya .. jln jer kejenye .. ish~~~ bia la . aku stress taw ark . korang taw ape .. huhu .. k2 ,pasni aku tk nak membazir lg ,sarung jerk bju yg murah2 . nak murah g cari kt times square . RM89.90 tuh bole bli 3 lai bju kt times square taw .. hihihihihi .. :P

p/s : contohi saya jika berduit ! pham ?! .


yg tak tahan menaip naddy nadya :P

No comments:

Post a Comment