Monday, August 16, 2010

bila kita rasa bodoh !


waktu bila korang rasa diri tuh bodoh sgt ?
apa yg korang wat tuk elakkan diri tuh seperti org bodoh ?
kita rasa bodoh tak kira waktu..
btol tak apa yg aku ckp ?

lumrah manusia kekadang wat diri tuh bodoh gile..
tak kira waktu , tempat , or sama waktu dengannya
kita selalu wat diri kita bodoh dekat sekolah , pejabat , kolej or tempat yg korng rasa nak pergi .. btol tak apa aku cakap ?
betol laaa ..
dekat sekolah , kita jadi bodoh bila cikgu tnya kita tp tak bole beri jawapan
ape korang rasa ? bodoh yg amat kan ?
bende simple korang tk bole jawab ..
bole wat muka blurr ttbe kita rasa 'alamak , bodohnya aku !'
then dengar la kawan2 duk kokkik kt belakang ,tepi ,n depan kte ..
bodohnya + malu ..
sometimes kita bole jadi bodoh bila berdepan ngn owg yg kita suka sgt
konon2 nak cover punya pasal la kan
..
skli langgar tiang or terpijak taik hanjing
bodoh + malu sesangat
esok2 tuh klau bole taknak lngsung jumpa ngn si dia

dalam ati berkata..

'eeeee , malunya aku ,asal aku nih bole tk npk taik kt depan tuh , bodoh btol !'
hahahahahahah padan muka ...

ok , nti kita sambung lagi , nti kalau rase nak wat bodoh ,comment la ek .. hihihi

p/s : bukan kita sengaja wat bodoh , tp dh tertulis kita akan wat jgk mende tuh .. takdir....

yg tak tahan menaip nurulnaddynadya


No comments:

Post a Comment