Thursday, August 5, 2010

malas !

untuk org malas ! fkir psal makan jer .. =p


yer , arini malas sgt .everything ! yg wat aku malas sgt2 .. malas giler ! malas ! malas ! malas ! , dh bpe ayt malas aku sebot ? dah 6 malas ..

bile sebut pasal malas , sume org malas , malas nk mandi , malas nk g kelas/keje , malas nak masak , malas nak basuh baju .. everything ! tp , tkde lak owg ckp malas nak makan , kan ? bab tuh laju sgt . tk pyah pelawe .. dh ade dpn mata pon .. klu ade yg sbot malas nak mkan , eleyhh , bohong la . hipokrit ! padahal dia paling laju bab makan .

malas lagi , malas nk fkirrr ! , yer , aku malas nk fkir , fikir mende remeh , wat semak otak . otak pon serabut . serabut la tuanya yg serabut . ape aku mececeh nih ?! haih~~ tga semak kepala memikirkan mende yg tk perlu dfikir .. ape yg aku fkir ?! tk pyah la amik taw .. huk3 , cmni lah kawan tk mau share2 .. ( mber aku la kata ) ,..

malas ? malas lg , lg2 malas , bile nak rajin haaa , nadya ? ... nti larh aku rajin .. nope in mood ! haih~~

malas ! malas ! malas ! , pendek kate malas nih dh sebati dlm dri org .. depends on owg nak hndle malas tuh cena .. klau aku , nak hndle malas aku , susa skit ... sometime malas dtg tiba2 , tnpa dduga . hik3~~ klu malas , men game , tido ker .. online ! haa online , mende alah nih takkan wat anda malas , cayalah ! huk3 ...

ok pemalas2 sume , aku pon dah malas nak taip panjang2 ,dah malas .. ok jump lgi next blog !.. bye malas .. hik3=p

p/s : contohi saya jika malas .. hik3 , hampess

yg tak tahan menaip naddy nadya

No comments:

Post a Comment