Sunday, August 1, 2010

nk intro budak2 nih ♥♥♥♥


bro bro pling kiri : ucop , din meh , apit , man , anas







nih budak budak pra u sejarah .. tgk la gmbaq aku . tgk aku ja dah , hihi~

yes ! miss them ! a lot ♥♥♥♥


sapa tak teringat zaman sekolah ? angkat kening dah naa , habaq mai sapa yg tk teringat , mesti "DIA" ada wat mslh besaq kt sekolah mcm g rompak ko-op sekolah ka , p bunuh ckgu or pengetua secara tak sengaja , mungkin ? , tak ponnn dia da masalah percintaan ngn adik2 junior or sebaya dgnnya . so sbb tuh ,"DIA" pon tk mau ingat sume tuh lg . kannnn .ye la kot .

aku ?mmg yer aku rindu kawan2 cuz mcm2 kenangan yg best dan tk best mase sekolah . aku suka zaman sekolah aku dari form 1 smpai la aku form6 , pendek kte belajar selagi hayat di kandung tanah ( kandung badan lah , vongok ! ) . form 1 smpai form 3 aku pling suka , bkn form 4 form 5 aku tk suka . tpp ade lah seleq skit kt citu . gumbira ! sedih ! nak tergelak ! nak marah ! suma ada msa sekolah en . korang mesti ada perasaan cm tuh kan ??? eleyhh , tak mo ngaku lak . hampessss .

pra u , the best thing ever . segala2nya bermula disitu , mengenal kawan yg tk pernah aku kenal , berkenalan , sometimes mkan bersama2 , g toilet sama2 , lepak sama2 , sumenye disitu , best kann , best la weh , pe lak tk best . haih~~ . tp tuh 2 thun yg lepas , pas masing2 g smbung belajaq , susa nk jumpa . mase reunion bulan 6 ari tuh , aku tk leh p , da kt kl . tk best . tk dpt jumpa kawan2 . makan hotdot cakde n the geng masak . men shampoo dlm air . hiii .

hope dpt jumpa hngpa suma rya nti . rindu nihhh . nak wt lawak best2 .

yg tak tahan menaip naddy nadya :)

No comments:

Post a Comment