Monday, August 23, 2010

semalam tido gile awal & dapat mimpi best & sahur

assalammualaikum ( tk penah bg salam sebelum ni , tetibe , jawab jgn tk jawab) and gudgud monink . huaarggg ( menguap sambil tutup mulut ) tak tau nak taip ape pepagi kt belog aku nih , so aku nak cite la pasal malam semalam . Semalam gile awal tidoq , pkul 9.15pm aku dah gudgud nite ( tak penahpenah tidoq awai ) . Nope in mood la nak layan fesbuk , so senyap la sat .
Mengadap fesbuk tiaptiap ari pon bosan gak . So , better aku tido lg bek ( klau study pon ngtok , bek tidoq! ) , dah bape malam aku tak tidoq betulbetul , selalu tidoq mainmain . So , dengan mata ala ala stim plus pala heavy gile , aku terus panjat katil stinggi dua tingkat . Pe lagi , baca bismillah n surah al fatihah terus letak pala atas bantal . YA AMPUN !! , semalam baru terase keletihan yg amat sgt terase nyer . Bila dah tidoq awal , teqa ( sementara ) nak bergasak atas katil ( Takpa aku sorang ja bole bergasak atas katil tuh ) , dengaq lagu dulu . Before tidoq memang suka dengaq lagu . Lagu pilihan aku malammalam , confirm la lagulagu syahdu , maksudnya disini , lagu yg mendamai hati dan telinga aku nih BUT bukan lagu jiwang duludulu okeh ! , lagu jiwang sekarang la mcm FT selamat malam , hanyut, yuna , campoq omputih skit en . baru la best , tidoq pon lena . sambilsambil tuh khayal la sat , kononkonon mcm duk alam fantasi la , hindustan ?? PEKAJADAH sume , APE NIH tetibe laks ! . Nadya , kalau hng nak khayal pon bukan hindustan okeh !!, ini terlalu 18sx , hahahaha , loklaq (taksenonoh ) punya perangai . BULUE jerk hng taw kan nadya ! , teqokkkkkk . layan punya layan lagu jiwang sat tuh , trus tidoq sampai tak sedaq diri ( sampai ayaq liuq basi turun mencurahcurah bgai ayaq terjun tt hayun yan kedah meleleh pon wat kering kontang jerk ) , yela klau dah tidoq nak sedaq pala hotak apa en . kusyuk tol aku tidoq semalam , tuh baru betolbetol tidoq . bila dah tidoq awai sempat la aku bermimpi yang bestbest . kalau bukan bulan posa selalu dapat mimpi tak best , sat kena culik la , kena bunuh la , kena ligan ( kejar) hantu segala mak nenek suma ada . tp semalam aku mimpi gile best mcm betolbetol laks . dapat mimpi jumpa ngn jejaka idaman , terlalu panjng untuk aku cter kt belog nih , so aku removed sebahagian dari cternyer . lastly , aku ngn jejaka itu hidup bahagia ( pandaipandai hngpa la nak imagine mcm mana jalan cqita mimpi aku tuh eh ?! ) . dan tetibee ........................


tepat pukul 4.30am , jam kt hp berbunyi , itu tandanya tyme bangun sahoq ( sahur ) . HAMPES , duk mimpi syok nak mampus , terkujat terus ( sambil hentak2 hp kt dinding , padahal aku BOHONG sematamata , hahahah ) . hmmmm , pagi nih rase gila FRESH AND WHITE larh habaq hang .. bangun , celikcelik mata bagi luas , menguap 2 3 kali , melengung sat . pastuh nak turun katil stinggi 2 tingkat kene lah berhatihati nih ( pendek kata ingatlah owg yg tersayang )
, yela baru bangun tidoq en , gila pa pakai terjun cmtuh . aku bukan stuntman okeh !) tak pasaipasai gigi kapak nih ( satusatunya harta peninggalan aku ) patah kang . uh dari pakai gg palsu bek aku jaga leklok gg nih , dah la payahpayah jumpa . HAHAHAHAHA ... okeh , aku p toilet cuci muka , gosok gg , then lap muka sampai kering . pastuh p dapoq perangat ( panaskan ) sardin semalam n bancuh ayaq TEH O . ape lagi , dengan tanpa lengahkan masa yg ade nih , aku baca doa berbuka dan doa makan , terus melapah roti ngn tanpa belas kasihan masuk la dalam mulut buaya , eh silap mulut aku ~ ( mamun ) . okeh cmtuh lah al kisahnya ............. okeh kengkawan selamat bersahur semuaaa , aku nak teruskan perjuangan aku nak abiskan sardin nih .... salammmm. BEFORE TUH TGK LA SISA2 SARDIN YG TAK ABIS AKU MAKAN SEMALAM .... enjoy ur meals ~




cerah !!! , ikan dah abih langsung , tinggal kuah jerk .. ngee~






yg tak tahan menaip nurul naddy nadJajarkan ke Tengahya

No comments:

Post a Comment