Wednesday, October 27, 2010

| exam midterm 25 , 26 & 27 . the end !! |

yes ! yes ! yes ! finally ..

alhamdullillah syukur ke hdrat ilahi ( cewah !)
finally , abis jgk exam aku ye ..
3 ari exam , 3 ari jgk aku kurang tido ,3 ari tgu bus punya lama , 3 ari tak dapat duduk , 3 ari tido dlm library . Dalam masa 3 ari tuh , macam macam aku lalui , exam punya pasal everything is fine , macam macam la walaupun ada seleq dalam 3 ari tuh ( ape hng mengarot nadya !! ) stopp !
okeh hari pertama exam paper GIT ,HAEMOPOITIK , AND ONCOLOGY NURSING . Perhhhh soklan , mecengkau jiwa !! ade yang aku bole jawab , ade yang tak , seleq sikit la kan . Tapi takpe somanya berjalan lancar .
hari kedua lak , exam paper CVS AND RESPIRATORY . Perhhhhh , yang nih lagi la soklan killer nak mamposss ~ ( mitak mitak tak kene repeat ) aminnnnnnnnn ..............
hari ketiga , hari ni lahh ... paper PENGAJIAN ISLAM . soklannnnn ... form 5 punyaaa ,tak leh jawab memang teruk la kann . heh ..
exam dah abis , pasni praktikal plak . cter pasal praktikal nanti aku story ..

will be continue ...

yang tak tahan menaip NURUL NADDY NADYA

No comments:

Post a Comment