Sunday, November 28, 2010

| dah start jadi hantu raya :D |

hantu raya , yer hantu raya , bukan hantu yang dbuat dari pokok bunga raya okeh . mai dah otak mereng plus merapu terok . kan aku dah cakap , aku tak pandai nak karang ayat mengayat apatah lagi karangan lapan perenggan macam sekolah menengah dulu :D . yer , aku mengarot lagi pepagi dmana orang orangan dsekeliling aku dah kuar air liur basi sebaldi , tp aku start pon dak lagi . waktu tidoq aku dah mula kacau bilau dek ntah apa sebab munasabah yang aku perlu gtaw kat korang soma . dah mmg takpayah amik taw pon sbb tak masuk dalam exam :D . bila dah start tak leh tidoq mula la nak jadi hantu raya , korang tau la kan hantu raya keja dia watpa kalo tak berjga malam , mesti kaco orang kan . ermm aku bagi jawapan zaman tokwan aku , senang kan :P . nak kata minum menda kafein sikit pon aku tak sentuh semalam , memang la aku hantu nescafe . tapi dah jarang sangat minum kafein2 nih . nak kata lapaq , kenyang dah kot . heshhhh !! jin apa dalam badan nih sampai nak tidoq pon tak bole . takpaham aku !! takpaham !! . cena nak bg tidoq awai dan tiada sebarang gangguan makhluk2 takpon anasir2 jahat yang sedia ada dsekeliling kita ? nak kata tak baca doa , aku baca kot . lagi aku tak paham !! . dah memang style aku kot tak leh tidoq malam , sian btol ~

No comments:

Post a Comment