Saturday, January 8, 2011

| congratulation my bff :) |

assalammualaikum :)

First of all , i nak gtau yg i hepy sesangat . why ? bcoz my bestie nurul nadia ( she has the same name as me :) ♥ ) akan jadi tunangan orang . waaahhh , sangat suka ok . i wish she and her boyfriend can get all the happinese sepanjang pertunangan . aminnn :)
And , for the first time never in my life , i kena jadi mak andam si nurul nih . what ? mak andam ? ko caya aku ker nurul ? kalo tak vogue jgn marah aku k . HAHAHA . i plak yg neves nih , yela even majlis pertunangan pon , mestila nak yg terbaik kan , from head to toe , am i right ? hehe . To nurul dun worry , i will try my best :) lol . Ok bloggers , i thinks thats all for this times , nanti bila dah abis majlis , i upload pic then tunjuk kat u all :)

No comments:

Post a Comment