Saturday, February 5, 2011

| kenapa saya perlu melayan perasaan itu ? |

assalammualaikum :)
kalo tak jawab dosa , kalo jawab sayanggggg ;p ( borrow ayt maria elena )

Lately , aku rajin sungguh update blog . taktau la kena angin apa , ada ja HOT STORY nak share ngn hangpa , even followers aku tak seberapa , aku tau ada jgk yg rajin singgah * ayat sedapkan hati * . pepagi nih , tengah menghirup ayaq milo kosong , terus datangnya perasaan RINDU . haa apa ? RINDU . rindu kat sapa plak nih? ouhh , rindu sapa biarlah rahsia . kalau dia tak rindu aku , mmg melampau la kan ? uhh . alaaaa , malu la nak ceqitaaa . HAHAHA . Kenapa saya perlu melayan perasaan itu ?? hmmm .

okeh . full stop

selamat malam :)

p/s : agak2 tidoq satg boleh mimpi dia dak ? yela kan dah rindu sgt . wekk ;p

No comments:

Post a Comment