Sunday, February 13, 2011

| sebenaqnya tak settle lagii !! |

assalammualaikum ...

yawww !perh dah mcam hip hop plak kann , dah2 takda kena mengena . nak ceqita la , arituh kan hangin satu badan , qasa macam nak lempang oqang tuh pkai KAKI , teqasa hati dan sebagainya la kann . sebenaqnya hal nih takkan settle pon , aku kan tak beqani nak face to face , sebab dah lama ngn dia kan , so qasa serba salah lak nak hentam dia depan2 , kot2 la dia baca blog aku nih ,haqap2 dia peqasan n amik port la yek ! kalau nak ikotkan hati , nak buat muka masam la nih pon bole , aku bole taqik muka , angkat muka tinggi tinggi , biaq hng tertnya2 pasai pa aku jadi lagu nih . hng kawan ngn aku bila hng sorang2 , bila dah jumpa kawan len yg hng rasa dia lagi CAMBEST dari aku ,hang paku aku kaw2 , hng buat ja hng suka, tolong sikit melawak1 jgk , lebih kurang tuh memang takleh teqima laa , sakit hati , kalau hng nak kawan2 lagi best ,ok sila angkat kaki dgn segera , I DUN CARE !! kawan macam hng la leh buat oqang tersiksa , yelaa bila aku kata lagu tuh , ada ja kata nobody perfect , semua oqang buat salah , TAPI , tak leh blah jgk kalau tak sempurna pon , kita bole jdi sempurna , kalau kita belajaq daqi kesilapan , betoi dak ??! hmmmmm . sudah sudah laa buat perangai mcm tuh , bukan nak suh hng kesian kat aku , bukan hng sowang ja kawan aku , aku bole angkat kaki caqi kwan yg lgi best daqi hng , tapi aku tak lupa kawan =) . dah ceqita panjang pon hampes gak , taktau la dia baca ker tak .

TOLONGLAHH , UBAH PERANGAI ANDA SEBELUM SAYA UBAH PERANGAI SAYA
:)

No comments:

Post a Comment