Saturday, February 19, 2011

| tak laqat aka letih |

assalammualaikum :)

bole senyum lagi even tak laqat sebab perut buat hal dari semalam . semalam tidoq agak awal walaupun time tuh jam pukul 12.30 am lol . tak tau la sebab pa , tapi aku syak semua nih sebab makanan feveret aku kot MEGGI KARI LETUP . kalau makan meggi mesti nak cili potong , takda cili potong maknanya MAKAN TAK LALU laa heh . memang damn habis laa kan , pusing kiri pusing kanan perut krem teruk kot . tidoq semalam terganggu habis laaaa . aku bangun agak lewat . sebab tak leh tidoq kan . time tuh la teringat MAK kat kampung adehhh . sedih aku noks , sakit sesorang takda sapa pon nk tolong aku . takkan nak kejutkan member aku kot . haishhh tak bole ! tak bolee ! tak biasaaaa . Lepas mandi pa suma , perhh perut aku sakittt !!!! jangan tanya berapa kali aku masuk toilet ( skrg pon rasa nak .... ) . adeehhhhh !

nak tgk tak meggi cap kari letup ?? ini yawwww ..

sedap habis ! :)

No comments:

Post a Comment