Saturday, August 21, 2010

bila nak balik kampung ?

bila nak balik kg nih ??! , giler cakap aku mmg tak sabar nak blik , ntah la tahun nih rase excited nak balik raya , tk mcm tahun2 lepas , raya besebese jerk , tp kali nih mcm weird skit laa , perasaan nak raya tuh membuakbuak . mybe sebab rindu kg , rindu family , kengkawan , kuali didapur , kucing2 aku , mak n bpak sedare , kazen , n tak lupa my BRO , sape lg my TOKWAN la , otai kg hbaq hang , HAHAHAHAHA . Everyday mesti call mak , tak kira waktu , kalau aku tak tido lg , aku akan kol mak aku walau tyme tuh waktu mak aku tga tido , ngeee~ ( teruk tol aku ) . rase lame sgt tak balik kg , rase2 dah dekat 2 months , member pakatpakat balik berbuka ngn family , tp aku kat sini ? wat kering kontang jerk . Rase jeles tuh ade laa , yela diorang senang jerk balik , especially budakbudak utara , wat kl mcm alor setaq ~ sungai petani . Mcm member aku sorang nih , tiaptiap minggu balik , katanya " aku kalau bole tiaptiap ari nak balik " , perhhh dia nih memang , wat kolej mcm dia punya plak kan (rubieyrubiey ) , kan bagus ko support tiket kt aku sama . aku pon teringin nak balik kedah jgk , errrrmmmmmm . dah nadya , sabarsabar , tak lambat dah nak balik , tinggal bpe belas ari je lg . okaiii , kalau tgk kalendar ...................... weh mggu depan la aku balik !! wah best giler ( jari tengah bilang ari sambil mata terkulatkulat tgk kalendar ) . sembang pasal kg aku , bukan nak cakap mmg best environment kt situ , umah dikelilingi sawah , ada sungai , dekat ngn laut , umah mengadap gunung jerai , everything about my kg tak boleh nk describe . korng kene mai kedah , rase n nikmati sendiri suasana kg . tyme malam2 lg best . meriah jerk , after owg abes semayang terawikh , ramai jerk nak balik umh msing2 , budak2 mula la nk men mercun . haaaa , ckap pasal mercun , aku suka men mercun boih2 , weird kan nmanyer , actually , mercun boih2 tuh nma saintifik nyer tundercalp gahahaha , owg kedah mmg suka bg nama yg weird2 nih . nti bila dh sampai kedah , nk makan macammcam , nk g bazzar beli food2 , kt kl nih pon ade bazzar , tp pham2 la , nk kene jalan kaki , pent la , ptg2 tenaga kurang , so better masak jerk en , kan pandai masak ngeee~ , tp g bazzar kt kg nih , nek kete . so takdela penat sgt en . lggg , nk cter ape erk . haaa ,, nti cter lg . nk out .. k salam semua...


p/s : ade lg yg buat aku tak sabar balik kedah .... huuu~

No comments:

Post a Comment