Monday, August 30, 2010

KELAS , NGANTOK , MIMPI & TERHANTUK KATIL

WALIMATULURUS
( tetibe )

hari ni nak cter something kt korang pasal kejadian kejadian aneh yg tak disangka sangka , gempak weh !!huh , yeye aje .. semalam tido pkul 3 pg , online aje kejenyer , dah kelas pg , bole buat kering kontang , pendek kate mcm tkda kelas aje gayanyer . tuh la habitnyer , susa tidoq sbb mmg " insomnia tenet , ape tuh ? ntah ler ..
so , pg tuh mmg tak sahur la , ngtok sgt , tk terjage , sbb ngtoknyer menjadi jadi . dpt tidoq 3 jam stengah aje . WEHH!! NGANTOK LAGI ~~
kunci jam pkul 6 , tp lajaknyer smpai 6 stgh . ( tetibe ase cm malas nk g kelas ) tpaku gagahkan jgk bngun . G toilet , mndi , then tetibe jerk g dapoq ! wat ape ? nk g buat breakfast la .. ouh ouh , nasib bek la terjage dari lamunan ngtoknyer , baru teringt AKU POSE !! haha , kelakar pon ade ,nasib bek tk der owg nengok lagaknyer , sahsah aku MALU ~ .
bila dah siap sumenyer , berjalan menuju ke destinasi .. BUS STAND .. huarrrggg ~ngtok lg , ngt dapat la beradu kejap dalam bus , tp hampes !! tak dapat duduk , full tank , terpksa berdiri .. hmm , mcm nih la bus mahsa , ariney hng tk dapat dduk , esok pon sama , lusa pon same , tulat insyaallah dapat dduk . huh , mahsa mahsa ~ buat student mcm ikan sardin .
kelas start 8 stgh , dengan gaya jalanyer yg ala ala zapin ewah ewah , menuju ke kelas dgn penuh lemah gemalai . ade stgh jam lg before kelas start , dgn memanfaatkan waktu yg ade , aku tidoq jap , kekadang terjage , sembang ngn mber aku , then tidoq balik .. PE JADAHNYER tuh ? ntahler ..
arggghhh !! dalam kelas mngtok nyerr , tmbh lect yg mengajar tuh , asik aje ngn slidenyer , mgu nih mood nk belajaq tuh , ilang ouh .. asik teringat nk alek kg aje . counting days ~ .
okeh , kelas finish at 12 .30 pm , lg ! balik tk dapat duduk , ish suwei btol la . aku ngtok taw tak ! .
perjalanan nk balik umah , mmg perit sgt , mate nih pedih giles . sampai mamat yg duk sebelah aku tuh tgk2 aje gelagat pedih2 mate . ahh , peduli ape aku ~ ALHAMDULLILLAH , finally sampai juga , dngn tnpa rasa bersalah , aku salin baju , then pnjat katil setinggi dua tingkt , tnpa mgamal doa lazim , trus tidoq tak hingat dunia .. terlajak tidoq sampai pkul 6.30 pm , tuh pon sebab terkujat dari mimpi .. Dan tetibeee !! gedengang katil aku , perrhhh , sakit kot , kepala terhantuk katil , AGAIN after 6 months !! sakit tuh jgn ckap .. nk nangis pon ade .. sedar sedar aje kepala nih betol2 ngn kepala katil .. mengong la sekejap yer , bukan gila lg .. dun wory , im okay .. huh
dah ,thats all for rite now . no more story to tell .. asik kan cter aku for today .. asik aje laa yer tipah ..

dah bosan sangatkan , nih keje aku nk hilangkan bosan dalam kelas





okeh , time nih mmg stress sgt dlm kelas . so , kita lepaking dlm toilet , yeahh~~






nih pon keje aku jgk , asik pic aku jerk kne snap ,aku snap pic budak budak nih plak

No comments:

Post a Comment