Sunday, December 19, 2010

| training tinggal 5 hari lagi :) |

assalammualaikum bloggers :)

yeahh , agak lama jgk tak meng-hupdate-kan belog yer , Busy dgn training yg dah hampir ke penghujungnyer . Yeahhh~ tak sabar nak balik kampung ! rasanya dah sebulan lebih tak balik , miss my mum , my abah , my muncit , my cats , everything ~and also dun forget !! FOOD !! yeahh . Back to the story about training , rasa mcm kejap jerk training , chewah . masa first training bukan men sumpah seranah kluar dri mulut ko nadya !! bila la nak hbis ? bila la patient nih nak kuar , tak kuasa nak layan ? segala bagai .. haa bila dah nak abis training rasa kejap plak ek !! huhuh . ok , 1st thing aku nak cakap pasal training , act byk mende aku belajar , dari tak reti cucuk patient , sampai aku rasa nak cucuk semua patient dalam ward tuh , biar aku sowang jekr wat keje tuh . AHAHA . dan bercakap pasal environment dalam ward , best !! staff sangat ok , but the SISTER mcm tak welkem student private , so aku peduli ape kan ? tak kaco aku sudah hehehe .
mggu nih , kena collect cross untuk sem 3 . ngt mggu last bole la relex sikit . jgn berangan yer nadya . uhh , lalalalalalal ~ ( speechless sekejap )

will be continue after this break..

p/s : this story will be continue after training dah abis :)

No comments:

Post a Comment