Wednesday, January 5, 2011

| sambungan cerita pasal training :p |

assalammualaikum :)
yup , sambung cerita pasal training ritu . tak habis g pon , hek3 . tang mana last tau aku cerita . sat2 nak gostan balik huhu ( takpayah la kot ) . ari last prektikal , nak kata sedih pon ada , hepy pon ada . mcm2 laa . tp yg paling best , aku dapat kek 3 bekas dari mak patient , al maklum la , kami jaga anak dia , so kira mcm balas budi balik la .. huhu . thanks makcik ( alamak lupa nama ) .
sedap kek tuh , esok tuh aku bawa kek bg member2 , sekali ci aku pon tapau sekali join makan kek . kat2 nak baes keja , kami lepak jerk kat kaunter , dah takda keja kan , melengung la sat , patient pon bguih malam tuh , diam ja , tau kami last dah kot kt situ , so takda la nak sakit2 manja gitu . wahhh ( awat byk sgt tuh2 ) ..kami pa lagi , amik la gambaq , owg kata wat kenangan . hhuhu , siap bg hadiah lagi nih , lagi tak leh belah . wawawa .. malu cek ouhhh , siap wish2 lagi , hngpa bole wat ( dah lama tak wish depan2 , selalu kot hp , takpon lappy haaa ..
banyak jugak la pic kami dan snap . nati la aku upload dalam nih , malas ..

ok thats all . heh :)

No comments:

Post a Comment