Thursday, January 6, 2011

| lepaking at papparich & cuci mata kat ZARA :) |

assalammualaikum :)

arr nak cerita la sikit ( rasa mcm banyak ) kt korang , semalam after mandi tetiba perut aku rasa 'bekeronjong' ( berkeroncong sebenarnya ) . so , pendek kata tak berfikir 2 kali pon dengan serta merta aku mengajak member p makan kat OU . Masa tengah duk siap siap (dalam hati nak makan bread toested ) , tp bila dah sampai lain plak ordernyer . haaa , aku order pappa fish & chip , abesla rm15.80 , air jangan tanya la , air kosong jerk hahaha ( bukan sep bajet tapi dah taktau nak minum apa ) . sementara food nak sampai depan mata , dari duk saja kan , aku online kat situ , usha cafe kat tagged huhu . haaa tak sampai 10 minit my food dah sampai , yummy ! sedap betol .Makan punya makan , jam dah pukul 9 stgh , dah bayar bil apa sume ( abes rm 30 . 05 ) mahal siak ! WAWaWA(Hng kan kaya nadya ) . orite after makan aku ngn mber jalan jalan dalam OU , kami p ZARA , usha la shoes , jaket , pants pa sume , fuhh ! aku terpandang shoes .. haaa yg nih la mak cari sangat tuh ! tppppp ... bajet tak cukup maaa ( aku tak tgk pon harga tp tau mesti mahai punya ) .



yg nih la seyh :)

No comments:

Post a Comment